Gdzie znajdziecie więcej protein niż w jajkach?

Jajka ostatnio stały się tematem kontrowersyjnym. Jeść nie jeść? Jak już wiecie jestem miłośniczką zwierząt. Widząc artykuły co robią z kurkami, byłam oburzona! Ponoć bez jajek da się żyć oraz gotować pyszne dania. Nie będę wchodzić na ten temat. Za to sprawdziłam kochani co ma tyle samo lub więcej słynnych protein potrzebnych do zdrowego życia:)

spirulinaSuszona Spirulina – Takie…algi morskie. Nawet smaczne:) Nie tylko ryby są zdrowe! Niskokaloryczne, zawiera też całą masę omega 3. Widziałam, że stosuje się ją również jako maseczki na twarz, świetnie nawilża skórę. Do jedzenia najlepiej „przemycać” w sałatkach oraz koktajlach.

 

(zdjęcie: Valentina Proskurina/Shutterstock)

Grillowane lub suszone ziarna soi – Ten kto nie jadł, musi spróbować. Ma w sobie masę potasu. Widziałam ostatnio smakowe!

ziarna soi

(zdjęcie: Valentina Proskurina/Shutterstock)

 

pestki dyniPestki dyni – Nie uwierzycie, ale garść pestek dyni to więcej protein niż dwa jajka! Oprócz tego polecam zestresowanym, ze względu na dużą zawartość magnezu!

Pamiętajcie Złociutcy, że żadne tabletki nie będą tak przyswajalne jak naturalne jedzonko:)

 

(zdjęcie: aniulqa.pinger.pl)

Skomentuj

