Zafałszowana żywność ? Bardzo często.

Witajcie Moi Złoci!

Ostatnio natknęłam się na stronę Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Ciekawa ze mnie bestia, więc zaczęłam szperać. Okazało się, że ta Instytucja prowadzi kontrolę jedzenia na terenie całego kraju. Oczywiście losowo. Chwilę nad tym posiedziałam i poczytałam, ale dla Waszego zdrowia…warto było!:) Tyle się teraz pisze o żywności, dlatego bywam często klientką sklepów ze zdrową żywnością. Poniżej w linku spis produktów, miejscowości oraz rodzaj sfałszowania artykułów rolno – spożywczych wydanych na podstawie art. 29 ustawy o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, upublicznione od dnia 01.01.2013 r.  Jeśli chcecie sprawdzić DLACZEGO stwierdzono sfałszowanie, musicie zajrzeć kochani na stronę. Nie chcę na blogu referatów pisać:)

[źródło: http://ijhars.gov.pl/art-29.html?page=1%5D

Inspekcja

Skomentuj

