Zafałszowana żywność ? Bardzo często.

Witajcie Moi Złoci!

Ostatnio natknęłam się na stronę Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Ciekawa ze mnie bestia, więc zaczęłam szperać. Okazało się, że ta Instytucja prowadzi kontrolę jedzenia na terenie całego kraju. Oczywiście losowo. Chwilę nad tym posiedziałam i poczytałam, ale dla Waszego zdrowia…warto było!:) Tyle się teraz pisze o żywności, dlatego bywam często klientką sklepów ze zdrową żywnością. Poniżej w linku spis produktów, miejscowości oraz rodzaj sfałszowania artykułów rolno – spożywczych wydanych na podstawie art. 29 ustawy o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, upublicznione od dnia 01.01.2013 r.  Jeśli chcecie sprawdzić DLACZEGO stwierdzono sfałszowanie, musicie zajrzeć kochani na stronę. Nie chcę na blogu referatów pisać:)

[źródło: http://ijhars.gov.pl/art-29.html?page=1%5D

Inspekcja

Na sen, nigdy juz nie wezmę nic…

Tak śpiewała chyba pani Urszula, prawda?:) Sen to bardzo ważna sprawa dla naszego organizmu, jeśli nie możesz zasnąć jedną lub dwie noce to jeszcze nic się nie dzieje. Jeśli trwa to trochę dłużej i domowe sposoby nie pomagają, warto iść do psychologa lub psychiatry (wbrew opiniom, NIE GRYZĄ;) ). Osobiście unikam takich ziół jak dziurawiec czy waleriana, potrafią od siebie uzależnić. Oto moje naturalne propozycje:

szyszka chmieluSposób pierwszy:

2 szyszki chmielu (świeżo zebrane) zalać ¼ l wrzątku. Poczekać 15 min, odcedzić i dodać łyżkę miodu.

Sposób drugi:ocet jabłkowy

Do 200ml ciepłej wody dodać 2 łyżeczki octu jabłkowego i 2 łyżeczki miodu. Pić przed samym snem.

wełniane skarpetySposób trzeci:

Bawełniane skarpety wymoczyć w zimnej wodzie, wykręcić i nałożyć na stopy. Następnie wkładamy dwie pary SUCHYCH wełnianych skarpetek. NIE ZALECANE PRZY ZIMNYCH STOPACH.

 

Sposób czwarty:cebula 1

Zjedzenie na krótko przed snem ugotowanej w MLEKU cebuli.

 

Dobranoc;)